Ledig stilling som administrasjons- og økonomileder for folkehøgskoleorganisasjonene!

Vil du jobbe for Folkehøgskolerådet, Folkehøgskoleforbundet og Informasjonskontoret for folkehøgskolen? Vår flinke administrasjons- og økonomileder går av med pensjon og vi leter etter etterfølgeren. Søknadsfrist er 15. januar.

Søknadsfrist: 15.01.2023

Vi ser etter deg som kan lede administrasjon og økonomi for tre ulike folkehøgskoleorganisasjoner som jobber tett sammen.

Vi jobber med å friste enda flere ungdommer til å velge verdens frieste skoleslag. Vi er et skoleslag som gir læringsglede, faglig kunnskap, samarbeidskompetanse og demokratisk dannelse – og et år som veldig mange ser tilbake på med glede.

Du vil få ansvar for å lede og fordele oppgavene innen administrasjon og økonomi, føring og kontrollerfunksjon for regnskapene i tre organisasjoner, utarbeiding av budsjetter, rådgivning til folkehøgskolene på økonomispørsmål og generell administrasjon av folkehøgskolekontoret. Du vil få personalansvar for tre personer og rapporterer til daglig leder i Informasjonskontoret for folkehøgskolen.

Vi har et godt miljø og trenger deg som kan bidra både faglig og sosialt. Du er omgjengelig, fleksibel og engasjert. Du har evnen til å jobbe selvstendig og trives med mange ulike typer oppgaver samtidig. Personlige egenskaper vil bli tillagt vekt.