FRIST 1. DESEMBER: Nominer skoler til Bærekraftprisen 2022!

Vi minner om at det nå er på høy tid å nominere sin egen eller en annen skole til Folkehøgskolenes bærekraftpris! Fristen er 1. desember. Vi vet at det er mange folkehøgskoler som tenker og driver godt bærekraftarbeid, så her er det om å gjøre å ikke være beskjeden!

For tredje år på rad skal folkehøgskolenes bærekraftpris deles ut. Les mer om hvordan du nominerer din skole her.

Sommeren 2022 ble de to første Bærekraftprisene delt ut under Rektormøtet i Trondheim. På grunn av koronasituasjonen ble prisene for 2020 og 2021 delt ut samtidig, til henholdsvis Rønningen folkehøgskole og Sogndal folkehøgskule.

Prisen for 2022 deles ut under Rektormøtet 17. januar 2023, derfor er det på tide å nominere din skole, eller en annen skole du mener fortjener prisen.

Fristen for å nominere skoler er 1.desember 2022.

Skjemaet kan du finne på Folkehøgskolerådet sine hjemmesider ved å trykke på lenken. Nederst på siden som lenken fører til er skjemaet som skal fylles ut. Deretter trykker man på "send inn". Eventuelle vedlegg sendes til fhsr@folkehogskole.no