Fagdag om Globalvettreglene 13. desember 2019 for ansatte i folkehøgskolen

Når vi nå skal jobbe sammen for å nå folkehøgskolenes Bærekraftvedtak kan det være behov for noe faglig påfyll og inspirasjon. IU arrangerer derfor en fagdag om Globalvettreglene 13. desember 2019 i Oslo.

Denne dagen blir vi godt kjent med Globalvettreglene og hvordan vi kan bruke dem i hverdagen på skolen og på studiereiser. Som deltaker vil du få eksempler på hvordan Globalvettreglene kan brukes i undervisning og vi får i løpet av fagdagen også et spennende og viktig foredrag av Tonje Vold, som har skrevet boken "Å lese verden". Denne fagdagen er vel så relevant for en friluftsliv-, foto- eller idrettslærer, som en lærer på global solidaritetslinje. Fagdagen er også relevant for ledelsen på skolen som skal jobbe med å implementere Globalvettreglene i undervisning og aktiviteter.

Se hele programmet her

Sted: Bykuben i Myntgata 2, Oslo.

Tid: Fredag 13. desember 2019 kl. 10:00 -15:30

Pris: kr. 600

Påmeldingsfrist 28. november 2019. Bindende påmelding

For påmelding, følg lenke.